برگزاری همایش جنگ نرم* 18/ 10 /1392

برگزاری همایش جنگ نرم* 18/ 10 /1392

طی هماهنگی هایی که با پایگاه مقاومت بسیج شهید دیالمه و هیئت امنای محترم مسجد خاتم پیامبران و حضرت زهرا (س)صورت گرفت همایشی تحت عنوان جنگ نرم و شناخت ویژگی های آن در این مسجد در روز چهارشنبه مورخ 18/10/92 برگزار شد.

در این جلسه ، فرمانده محترم پایگاه بسیج شهید دیالمه ، پاسدار جناب آقای جلیلی فر که از هادیان سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیشابور هستند، پیرامون برخی مسائل سیاسی به ویژه فتنه سال 88 توضیحاتی ارائه داده و راجع به جنگ نرم هم مطالبی ایراد فرمودند.

رئیس مرکز که در این جلسه به عنوان سخنران حضور داشت به بررسی ویژگی های جنگ نرم پرداخت.

امیر رضاقلی گفت :«زمان دقیق جنگ را نمی توان مشخص کرد چه بسا از صدر اسلام و پیش از آن بوده اما اوج گیری آن در سال های اخیر بوده است.» 

وی ادامه داد ،جنگ نرم مصادیق متعدد دارد که آن را فقط در مدل مو و شیطان پرستی و امثال آن ها نباید خلاصه کرد بلکه گستره ی بسیار وسیع تری دارد.

او یکی دیگر از ویژگی های جنگ نرم را از بین بردن بصیرت و قدرت مقاومت دانست و گفت:بصیرت چیزی نیست که برای آن درجه قائل شد و یا گفت که فلانی بصیرت دارد یا ندارد زیرا معیار تشخیص بصیرت همگان نیستند.

ویژگی دیگری که بررسی شد ، غبار آلود کردن فضا بوسیله عملیات روانی بود که فرد خود را گم کرده و هویتش را می بازد. روشی از جنگ نرم وجود دارد که بدبینی نسبت به بزرگان و رهبران را در پی دارد و اینکه اعتبار مسئولین را زیر سوال میبرد و چون به حرف ها نمیتوان اعتماد کرد تنها راه آن ، عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری و تحقیق و پژوهش است . به این شکل یعنی با تخصص ، تعهد و تدین به بصیرت و مقاومت دست خواهیم یافت. 

در پایان مراسم ، آیین معارفه مسئولین مرکز برگزار شده و مسئولین جدید مرکز به دانش آموزان معرفی شدند:

 مشاور محترم فرماندار جناب آقای رامین روح آبادی به عنوان رئیس جدید مرکز

آقای ملکی به عنوان مسئول هماهنگی

 آقای ملکوتی فر بعنوان ناظر علمی

آقای عربخانی بعنوان معاون مرکز

از این پس آقای امیر رضاقلی به عنوان قائم مقام مرکز فعالیت می کند.

 

 در تصویر بالا سمت چپ از راست به ترتیب: رامین روح آبادی، محمدرضا عربخانی،حسین ملکی، محمد جواد ملکوتی فر و امیر رضاقلی را مشاهده می کنید.




|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : مسئول هماهنگی انجمن
تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: